Garance EUCS poskytuje odborné řešení likvidace pojistných událostí. Kryje pojistné portfolio smluv, které má rodina a řeší události ze smluv životního a úrazového pojištění, havarijního pojištění, pojištění domácnosti i nemovitosti a také pojištění občanské odpovědnosti (v rozsahu nahlášení).
Službu je možné sjednat ve dvou variantách. Garance EUCS pro celou domácnost, která se vztahuje na všechny členy společné domácnosti (typicky rodina) a zahrnuje řešení pojistných událostí ze všech výše uvedených typů pojištění.
Pokud máte sjednanou Garanci EUCS pro jednu smlouvu, služba kryje výhradně tuto konkrétní pojistnou smlouvu, kterou jste při sjednání uvedli.
Jak ji v praxi využiji?
Pokud se vám nebo někomu z vaší domácnosti stane pojistná událost, neobracíte se přímo na pojišťovnu, ale událost nahlásíte k nám.
Ptáte se jak? Jednoduše, buďto:
- zavoláte na linku pro klienty Garance EUCS na tel. čísle +420 220 555 021,
- nebo nám napíšete na garance@eucs.cz, případně info@eucs.cz.
Zaevidujeme váš případ, vyžádáme si potřebné podklady a celý proces pohlídáme za vás. Událost nahlásíme a postaráme se, aby vám pojišťovna vyplatila vše, na co máte nárok.
Garance EUCS se vztahuje na dosud nehlášené pojistné události, které nastanou po aktivaci služby, tj. po zaplacení.