Řešení pojistné události v našem zastoupení: Na co se nás nejčastěji ptáte?

Zajímá vás, jak vypadá proces, při kterém zastupujeme klienty v jednání s pojišťovnou? Sepsali jsme pro vás důležité informace stručnou a jasnou formou. Řešení pojistné události pro vás nemusí být stresovou situací, díky odbornému zastoupení budete pojišťovně rovnocenným partnerem.

V jakých případech se mi zastoupení vyplatí?

Zastoupení naší společností EUCS se vyplatí zejména v životním a úrazovém pojištění, kdy vznikají trvalé následky, u větších majetkových škod nebo totálních škod v havarijním pojištění. Prostřednictvím Poradny poškozeného pak řešíme nezaviněné dopravní nehody a vážné pracovní úrazy.

Neváhejte se na nás ale obrátit při jakékoli pojistné události, navrhneme vám to nejlepší řešení. Podívejte se také na náš produkt Garance, kterým můžete zaštítit pojistné smlouvy celé vaší rodiny.

V jaké fázi řešení pojistné události se na vás mám obrátit?

Ideálně ihned po jejím vzniku – tedy ještě před tím, než zahájíte komunikaci s pojišťovnou. Můžeme vás zastoupit již při hlášení pojistné události, a to tak, abychom předešli zbytečným chybám, kterými se můžete poškodit už v této fázi.

S kým a jak budu komunikovat?

Váš případ bude řešit odpovědná osoba z naší společnosti, která má daný typ pojistných událostí na starosti. Kolegové a kolegyně za sebou mají tým špičkových odborníků složený z advokátů, soudních znalců i lékařů. Budete tedy vždy v péči těch nejlepších specialistů.

Klienti s námi nejčastěji komunikují e-mailem nebo telefonicky. Díky technologiím a nástrojům, které používáme, je naše komunikace rychlá a efektivní.

Kdy se dozvím, kolik mě to bude stát?

Finanční podmínky si stanovíme hned na začátku spolupráce. Obecně řečeno se naše odměna odvíjí od plnění, které pro vás vymůžeme, a je stanovena procentuálním výpočtem. Každý případ je však individuální, a proto si vše ujasníme s přihlédnutím k jeho typu.

Základní informace najdete také v dokumentu Podmínky zastoupení.

Jaké dokumenty budu potřebovat?

Zjednodušeně řečeno všechny, které se ke škodní události vztahují. Nejčastěji to jsou pojistné smlouvy včetně podmínek, lékařské zprávy, záznamy od složek integrovaného záchranného systému, jako jsou zprávy ze zásahu hasičů, policejní protokoly v případě dopravní nehody a podobně.

Tyto dokumenty si od vás vyžádáme postupně, nebo nám je můžete zabalené ve forme .zip předat již při hlášení pojistné události v našem formuláři.

Při jakých úkonech mě zastoupíte?

Zastoupíme vás nejen při jednání s pojišťovnou, ale pokud je to potřeba, tak i s ostatními institucemi nebo osobami, které mohou být do pojistné události zapojeny, ať už jako poškození nebo viníci. Za klienty běžně komunikujeme s policií a s dalšími příslušnými úřady – a to i v zahraničí. K těmto úkonům nám slouží plná advokátní moc, kterou nám pro účely zastoupení udělujete.

Kdy a kam putuje pojistné plnění?

Pojistné plnění vám doputuje přímo na účet. V případě, že jste klientem naší služby Garance, můžete očekávat plnou částku bez podílové odměny, kterou si běžně účtujeme.

Pojistné události řešíme rychle a bez zbytečných průtahů, vždy však berte na vědomí, že existují stanovené lhůty, kterými jsou pojišťovny a další účastníci řízení oprávněni se řídit.

Zajímá vás více informací? Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám se vším pomůžeme.
Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.